Friday, February 18, 2011

Sarapan Roti Sardin Hari ni!!!

Ni la sarapan aku ari ni ... roti sardin ngan milo tarik kurang manis ...
Pagi tadi gi Maybank Sg.Rengit lagik ... amik buku ngan kad maybank abah. Semalam cuma isi borang ngan sahkan my kad jek. Aku pulak daftar no hp untuk perkhidmatan m2u.com ... Nasib baik tak ramai orang kat bank ari ni ... kalau tak jenuh gak nunggu ...

Lepas siap urusan, abah ajak sarapan. Dia lum sarap lagik. Cantik la tu ... aku pun lum sarap lagik nih ... Kami pun gi ler makan kat gerai roti canai ... Aku gi ngan abah, kak yong, aisy dan bit. Semua order roti sardin ... huhu ... mentang-mentanglah abah belanja ... semua order yang mahal-mahal jek ... haha ...

Aku order air milo tarik kurang manis ... tapi dia punya manis ... sampai tak tertelan ... aku panggil balik budak yang buat air ni ... suruh dia kurangkan manis air milo aku ni ... huhu... abah kata aku cerewet .... apa daaa ...

Kak yong pulak order air suam jek ... aik ... jaga kesihatan ker?? ... dia kata dia sakit tekak ... tak leh minum memanis ... yer la tu ... haha





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...