Tuesday, February 22, 2011

Makan tengahari kat Mcdonald's

Lepas balik dari Hospital Sultan Ismail, en.suami tanya nak makan apa tengahari ni ... Ayen laju jek cakap nak makan kat Mcdonald's ... sebenarnya en.suami tak berapa gemar sangat makan makanan segera cam ni waktu tengahari ... dia lebih suka makan nasi ... tapi menggenangkan dah lama tak keluar jalan-jalan bersama anak-anak ... en.suami ikutkan jek ler ...apalagi senyum sampai ke telinga ler Ayen ... temasuk lah aku ... hehe ...

Mcdonald's Ulu Tiram bersebelahan dengan Tiram Mart
Dalam perjalanan balik ke Kota Tinggi, lalu Ulu Tiram ... aku cadangkan kat en.suami makan mcdonald's kat Ulu Tiram jek ler ...ada macdonald's baru bukak ... tempat baru ... musti tak ramai orang ... parking pun luas ... berkenal-kenalan dengan tempat baru ...en.suami setuju dengan cadangan aku ...


Ayen dengan tamak nyer mengorder prosperity burger beef 1 set ngan ayam goreng 1 set  ...large pulak tu ... amboi-amboi ... buleh abis ker tu ... en.suami order big mac 1 set large jugak ... aku order mac chiken ... burger jek ...

Aisy makan kentang ngan ayam goreng ... aku ngecek Ayen punya makanan ... eleh ..Ayen tu makan bukan banyak ... perut kecik ... haha ... last-last burger mac chiken aku tapau bawak balik ... kenyang aku makan burger ngan kentang Ayen jek ... tu ler tamak lagik ...

Yang kelakar, masa Ayen ngan Aisy nak basuh tangan ... pintunya ketat sikit .. Ayen tak kuat nak tolak ... haha ... sampai nak tejatuh menolak pintu ... dengan tangan beminyak ... eeee ... tak senonoh betul ...

Lepas makan, gi main kat tempat pemainan yang disediakan kat dalam mcdonald's tu ... Aisy suka ... Ayen main sampai tebaring kat gelungsur tu ... tapi tak banyak pemainan nyer ... cuma ada gelungsur jek ... boleh ler... wat suka bebudak jek ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...