Wednesday, February 23, 2011

Gi Hospital Daerah Kota Tinggi


Temankan adik aku, Tam gi wat medical check up kat Hospital Daerah Kota Tinggi. Dia dapat kerja kat Sek. Men. Sains Bandar Penawar ... jadi, SPP suruh wat surat akuan sumpah ler, medical check up ler ... mcam-macam ... jadinyer gi ler Hospital kerajaan ni ... nak gi swasta ... adik aku yang sorang ni memang berkira sikit ... huhu ... biar lambat asal free ... haha ...

Sampai jek kat Hospital, parking penuh ... jadi abah pusing-pusing ler cari parking ... aku gi teman tam .. tam ni penakut sikit orang nyer ... semua nak beteman ... kurang keyakinan diri ... cam aku masa bujang-bujang dulu ... hehe

Beratur nak amik nombor giliran, pastu gi daftar kat kaunter sebelah ... pastu gi kat tempat menunggu nombor di panggil. Tam dapat bilik 4. Jadi, masukkan borang beserta nombor giliran kat dalam bakul yang disediakan di sebelah pintu bilik 4 tu ...dan ... tunggu ler ... cam biasa sambil nunggu tu aku snap ler gambar ... curi-curi ni .... buang flash kamera tu ... sebab kat luar pintu klinik pesakit luar ni ada gambar kamera kena pangkah ... haha

Begini ler keadaan di tempat menunggu nombor giliran di panggil ... Tam (tudung purple) menunggu dengan penuh kesabaran ..ahakz ..
 Dekat 1 jam juga ler baru nombor giliran Tam dipanggil ... Tam pun masuk dalam bilik 4 ... aku tak ikut ... malas ... biar dia gi sendiri ... tu pun muka dah macam cencurut basi bila aku kata ko pegi sendiri ... haha ...

Dalam 10 minit, Tam dah keluar ... aik ... orang lain sikit punya lama, dia 10 minit jek ... biar betul .. rupa-rupanya tak leh wat ari ni ... ari ni cuma amik tarikh temujanji jek .. haha .. sian Tam ... menunggu 1 jam untuk amik tarikh appoinment jek ... dia punya bersunggut .. haha ... sampai tak boleh ditulis dalam blog ni ... banyak 'tuuuuttt'... 'tuuuuttt' ... haha ...

1 comments:

Sky b4 Pinky said...

hihi.. kelakar pun ada..kasihan pun ada... sbar je lah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...