Sunday, March 27, 2011

Kangen Band - Jangan Bertengkar Lagi



Jangan Bertengkar Lagi - Kangen Band
Sadarkah kekasih kelakuan kamu
Sungguh sangat menyiksa aku
Padahal ku beri apa yang kau mau
Tapi kau tak mengerti aku

Sakitnya hati ku
Dengan semua cara mu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

Aku mohon sayangi lah
Diri ku  di dalam hidup mu
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengertilah
Kita jangan bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati

Sakitnya hati ku
Dengan semua cara mu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

Aku mohon sayangilah ...
Diri ku di dalam hidup mu ...
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengar lah pujaan hati

Aku mohon mengerti lah
Kita jangan bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengerti lah
Kita jangan bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengar lah pujaan hati

* Sukee .. dengo lagu ni .. cam merayu-rayu jangan gaduh-gaduh lagik .. haha .. aku tak gaduh .. tak nak gaduh .. tak sukee .. haha .. tapi lagu ni best .. irama dia syahdu jek .. ahakzz .. aku yang jiwang .. haha 

2 comments:

Ronaldmohoni said...

Lagu baru kangen band?

aznanie said...

Ni bukan lagu baru .. dah 5 bulan relese lagu ni .. saya masukkan kat sini sebab baru terasa best nya lagu ni .. hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...