Friday, April 01, 2011

Yakinlah Aku Menjemput Mu - Kangen Band



Yakinlah Aku Menjemput Mu - Kangen Band
Teringat selalu wajah kekasih ku
Saat ku menuai lagu
Coba engkau dengarkan
Ku tuaikan nada
Lirik lagu sederhana
Ku ceritakan kisah tentang kita

Peluklah tubuh ku
Bila engkau rapuh
Saat kau mulai terjatuh
Aku datang menyelamatkan mu

Ini syurga kita
Tiada yang menguasainya
Tempat kita bersandar dan bertahta

Tenang sayang
Ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemput mu
Jangan menangis
Hapus airmata mu
Yakinlah ku tetap milik mu

Tenang sayang
Ku tepati janji ku
Karena kau wanita terhebat
Peluk tubuh ku
Matilah di pelukan ku
Biar seluruh Jagad raya tahu

Tenang sayang
Ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemput ku

Jangan menangis
Hapus airmata mu

Yakinkan ku tetap milik mu

Tenang sayang
Ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemput mu

Jangan menangis
Hapus airmata mu
Yakinlah ku tetap milik mu

Tenang sayang
Ku tepati janji ku
Karena kau wanita terhebat

Peluk tubuh ku
Matilah di pelukan ku
Biar seluruh jagad raya tahu

Tenang sayang
Ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemput ku

Woo ... ooo ... woo ...

Peluk tubuh ku
Matilah di pelukan ku
Biar seluruh jagad raya tahu

Kau milik ku ...

* First time dengo lagu ni dah terus tersuka .. haha ... pastu dengo le berulang-ulang kali .. best gak lirik dia .. lagu dia pun best .. best sangat ler .. pada aku ler .. kot ader yang rasa tak best jangan ler pulak kata aku ni over puji pulak .. huhu .. boleh layan ler lagu ni ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...