Tuesday, April 05, 2011

Bedak Muka Dah Abis!!!

Ini semalam punya cerita .. bedak muka aku dah habis .. waaa .. aku suka pakai bedak ni .. dah bertahun-tahun aku guna bedak jenama ni .. jenama Reenas Cosmetic .. bedak yang aku gunakan ni namanya bedak rawatan .. ia sesuai untuk kulit muka yang selalu berpeluh macam aku ni .. lagi pun ia dapat merawat penyakit resdung, jeragat kat muka ngan menghalang pertumbuhan jerawat .. memang aku akui lah .. ianya memang berkesan kat aku .. kulit pun rasa lembut bila diusap .. sungguh ... ni bukan nak promote ke apa .. memang cakap betul-betul punya ..

Jadi, semalam aku pun pergi ler Plaza Kota, kat tingkat paling bawah, tempat aku selalu beli bedak muka ni .. tapi malangnya nasib aku bila aku diberitahu bahawa kedai tu dah tak amik produk dari Reenas Cosmetic lagik .. sebab kurang permintaan kata nya .. waaa .. sedihnya aku .. mana aku nak cari bedak ni .. jadi aku tanya budak tu .. kat mana rasa-rasanya ada kedai yang jual produk Reenas Cosmetic ni .. budak tu kata tak tau .. waaa .. lagik sedih aku jadinya ..

Terpaksalah aku melilau mencari sendiri .. dari sebuah kedai ke sebuah kedai .. dari tingkat 1 hingga ke tingkat 3 Plaza Kota tu aku redah .. tapi masih tak jumpa jugak .. kecewa .. sedih .. bercampur-campur .. nak tukar bedak lain bukan senang .. sebelum ni pun dah banyak jenama bedak aku guna .. semuanya cam tak serasi jek .. sampai ler aku jumpa bedak ni .. tu pun masa mak sibuk nak carikan ubat untuk adik aku, akma yang ada masalah resdung.

Kenapa aku suka sangat bedak jenama Reenas Cosmetic ni? Ada banyak sebab kenapa aku sukakan bedak ni ... Antara sebabnya ialah : sebab warna bedak ni putih .. jadi tudung aku tak tercemar dengan kala bedak yang aku pakai .. sebab yang lain ialah .. aku suka bau bedak ni .. wangi .. lembut bau wangi dia .. membuai-buai perasaan .. cewah .. dan yang paling utama aku suka bedak ni sebab dia menyerap peluh .. betul .. muka aku ni memang kuat berpeluh .. berminyak .. lagi-lagi kalau aku mengada-ngada nak pakai krim muka .. fuh .. dasyat minyak muka aku keluar .. tapi sejak aku gunakan bedak rawatan ni .. aku tak pernah dah guna krim muka ker apa ker .. bedak ni dah cukup buat kulit muka aku bersih .. cewah ...

Tapi sekarang aku dah terputus bekalan bedak ni .. waaa .. kat mana nak cari bedak rawatan jenama Reenas Cosmetic ni .. ader sesiapa buleh tolong tak? Kalau ader sesiapa tau kat mana nak cari bedak ni area Kota Tinggi ni .. leh tinggalkan komen kat ruangan komen yer .. segala kerjasama yang diberikan aku ucapkan ribuan terima kasih ..
Ini leh Bedak Rawatan jenama Reenas Cosmetic yang menjadi pujaan hatiku ...

9 comments:

Nadya said...

Sy pun suka bedak rawatan ni. Melilau mencari tp mcm dh xde jual je skrg ni... Awk dpt ke bekalan baru?

aznanie said...

salam Nadya ...
Akak lum dapat lagi bedak ni .. dari akak tulis posting ni sampai sekarang tak dapat lagi .. sedih sangat .. akak cari sampai ke Johor .. tak jumpa jugak .. awak ada info ke mana nak cari bedak ni??? ..

AURA17 said...

lau nak bedak rawatan ni leh call akak yer....0174422191

aznanie said...

salam Aura17 ...
betul ker? bedak ni ada ke ngan akak? cam mana nak beli?

nurfathin1311 said...

saya ade jualll...

aznanie said...

salam nurfathin 1311 ...
betul ker awak ada jual? berapa harganya? kedai kat mana? cam mana saya nak beli?

Syafiqah Shafawiza said...

akak nak bedak rawatan ni ke ? sy jual. if akak nak boleh whasapp sy 019 4888795. tq :)

Syafiqah Shafawiza said...
This comment has been removed by the author.
mohd fauzi said...

Hye..utk sebarang pertanyaan produk reenas cosmetic boleh hubungi sy Azreena 0182077458.. Tq..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...