Thursday, April 28, 2011

Beli Album Gambar Kat Kedai Buku Pustaka Kota Tinggi

Pegi kedai buku nak beli album gambar ... adik aku, tam nak tukar album gambar kahwin dia .. dia tak puas hati dengan rupa paras dan keterampilan album gambar kahwin dia ...haha .. albumnya tak nampak macam album gambar kahwin .. haha .. nampak cam album biasa jek ... tak ada klasss langsung .. haha ..


Jadi, semalam aku gi Kota ... pegi kat Pustaka Buku Kota Sdn. Bhd .. nak survey jek dulu .. kununnya la .. kat bahagian album gambar tu tak berapa banyak pilihan untuk album gambar perkahwinan .. yang banyak album gambar baby ... dan yang biasa-biasa jek .. album gambar perkahwinan cuma ada 2 - 3 pilihan jek .. tu pun cuma 20 pages jek ... yang tebal lagik tak de ... tak pe la .. buleh la ni ... lawa jugak .. bekenan jugak nengoknya .. album gambar yang aku pilih ni ada kotak simpan album ni .. jadi tak le bedebu kalau dibiarkan ... ada tulis 'our wedding' lagik kat muka depan kotak tu .. sesuai ler ni kan ... huhu ..

Bahagian album gambar ... yang nampak tebal bahagian atas nih ... gambar muka depan dia kartun mikeey mouse .. dan yang tebal bahagian bawah ni .. khas untuk baby sebab ada tulis perkataan 'baby' ..

Ini jek pilihan yang ada untuk album gambar kahwin .. semua album nih jenis berpelekat .. bukan yang main masuk poket ... moden le katakan .. huhu ..


Ni lah album gambar perkahwinan yang menjadi pilihan aku  .. dan alhamdulilah .. adik aku, Tam n husband menyukainya ...

Sepanjang aku memilih album gambar ni, anak aku, Aisy .. pun sibuk jugak memilih barang mainan ... nak bola la .. siap testing lagik .. haha .. nak tabung ler .. hisssyy ... tangan tak reti diam langsung .. ada aje yang dipegangnya .. dah la tangan tak reti diam .. mulut pun sama .. asyik berbunyi jek .. nyanyi la .. bercakap la .. ada-ada jek .. haha ..
Anak aku, Aisy .. menunjuk bola yang ada lampu kat dalam dia .. memula nak .. bila aku kata buleh .. tak nak pulak .. mengada betul ...

Khusyuk betul memilih tabung .. macam reti nak menabung .. kat umah dah banyak dah tabung .. semuanya kosong-kosong belaka .. haha ..

1 comments:

Anonymous said...

cuba tengok http://www.albumgambar.com/ bro.. ada gak pilihan yang menarik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...