Saturday, April 07, 2012

My New Nephew ...

Tahniah! Tahniah! diucapkan kepada adik iparku, Zainal dan isterinya Norlela .. dapat baby yang kedua ... baby boy ...dilahirkan pada 2hb April 2012 pada pukul 14:30 ptg (2.30ptg) ...secara operation sebab uri kat bawah ..  comel babynyer  .. cute jek .. tengok gambar ler ... lum sempat gi tengok secara live ... biras ku, Lela lum balik dari HSI ... bersalin secara operation memang lama kena tahan wad ... banyak yang kena perhatikan ... kesan jahitan .. darah dalam badan si ibu .. keadaan kesihatan si ibu ... semua tu kena pantauan doktor .. lain le kalau bersalin normal ... pagi bersalin .. petang dah buleh keluar wad .. hehe (pengalaman aku ler)


Anak sedara baru aku ni diberi nama Mustaqim Bin Zainal ... abang dia, Muhaimim Bin Zainal ... ringkas-ringkas adik ipar aku ni beri nama anak dia .. tak pe la .. yang penting maknanya baik ... lagi pun kalau ringkas senang nak ingat dan menyebutnya ... gituuuu .. hehe ...

Minggu depan aku gi melawat .. dapat le snap pic bebanyak .. pic anak sedara baru ku yang baru ini ... hehe .. tak sabo rasanya nak tengok baby ... lama dah dalam keluarga kami tak de baby .. last sekali anak aku si Aisy ni .. dah 5 tahun usia Aisy .. hehe .. lama tu ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...