Tuesday, May 23, 2006

'Triumph In The Skies' Finale Episode


Belle:
Akhirnya Belle terima hakikat yang suaminya sudah tiada lagi. Dan dia berjanji untuk hidup dengan gembira demi suaminya itu. Dia kemudiannya kembali ke Australia untuk menemani ibubapaVincent disana.


Sam dan Belle:
Belle menyedari yang perasaannya pada Sam sudah lama tiada. Dan Sam juga berperasaan begitu. Jadi mereka memutuskan untuk menjadi kawan baik yang boleh berkongsi suka dan duka bersama.
Sam:
Menyedari hatinya sudah jatuh cinta pada Zoe. Berusaha sedaya-upaya untuk berdiri di samping gadis itu meskipun tahu gadis itu mempunyai penyakit. Memberi sokongan dan dorongan tanpa jemu. Dan akhirnya segala dugaan dapat diharungi bersama.


Zoe:
Zoe selamat di bedah setelah menerima jantung dari Ding Dong yang mendapat kemalangan. Setelah dia pulih sepenuhnya, Sam telah melamarnya dan mereka pun berkahwin.


Ruby dan Paul:
Ruby telah mengambil keputusan untuk tidak lagi merahsiakan hubungan mereka. Dia berjanji akan lebih menghargai dan menyayangi Paul.

Zita, Donald dan Issac:
Zita tidak tahu mahu memilih siapa di antara mereka berdua sebagai teman lelakinya. Jadi dia memutuskan untuk berkawan sahaja dengan mereka. Dan permintaannya itu dipersetujui oleh Donald dan Issac.

Donald, Issac, Roy, Chris dan Zita:
Walaupun Donald sudah tidak berkerja sebagai Pilot, namun mereka masih berhubungan dan masih lagi menjadi rakan karib.



Sam, Belle dan Zoe:
Meskipun telah mengahwini Zoe namun hubungannya dengan Belle masih baik. Belle percaya bahawa antara dia dengan Sam hanya ditakdirkan sebagai kawan sahaja. Dan Zoe pula merestui perhubungan Sam dengan Belle.

sinopsis oleh : aznanie

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...