Thursday, May 11, 2006

Selamat Hari Jururawat!!

Selamat Hari Jururawat aku ucapkan kepada semua jururawat di seluruh Malaysia terutama kepada jururawat yang bertugas di wad Bunga Raya 2 di HSA Johor Bahru dan di wad KK3, KK4, KK7 di Institut Pediatrik di HKL yang pernah menjaga anakku ketika anak aku dirawat disana.
Terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan kepada kalian semua. Kalian bukan sahaja menjaga anak aku tetapi sentiasa memberi sokongan moral dan kata-kata semangat kepada aku selaku ibu pesakit supaya aku bersabar dan tabah menghadapi dugaan ini.
Aku mewakili anak dan keluarga ku ingin merakamkan ucapan terima kasih sekali lagi kepada mereka kerana sabar melayan kerenah anak kecil ku. Semoga kalian semua mendapat keberkatan dan diredhai ALLAH SWT. Amin ....



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...