Saturday, September 03, 2011

Raya At Marry Brown ..

Gi makan ayam kat Marry Brown .. gi 2 buah keta .. adik aku, Teh yang belanja .. hehe .. memang setiap tahun kalau raya jek mesti makan kat Marry Brown ni .. macam acara wajib pulak .. hehe ..

Pemandangan kat kaunter Marry Brown Sungai Rengit ...

Kami gi dalam kul 8.30 malam .. yang pegi .. aku, en.suami, ayen, aisy, teh, ijal, nua, tam dan mak .. hmm .. teh beli ayam combo yang 8 ketul 2 set ... huhu .. best dapat makan ayam goreng MB .. anak-anak nak main jek .. tapi ramai betul orang malam tu .. maklum le raya-raya ni semua orang keluar berjalan-jalan .. jadi, makanan segera cam ni semestinya jadi pilihan .. mana tak nya .. tak de kedai makan lain yang bukak lagi .. bedal jek la .. huhu ..


Ayam goreng MB ngan kentang goreng .. nyam .. nyam .. likeee it ..

Mak tak minum air bergas .. ais pun tak leh minum .. jadi, teh belikan mak milo panas .. baunya harum .. teruja aku melihatnya .. huhu ..

Anak-anak aku .. Ayen dan Aisy ... menikmati kelazatan ayam goreng Mb .. terliur sudah .. haha ..

Adik aku, Teh dan adik ipar ku, Ijal .. control macho ker??? hehe ..

Tam dan suaminya, Nua .. makan .. makan .. jangan malu-malu .. tak cukup tambah lagi .. hehe .. 

Masing-masing makan tanpa menoleh kanan dan kiri .. khusyuk gitu .. huhu .. aisy dah tersandar kekenyangan ... baru makan seketul ayam tuu ...dah kenyang .. biasalah kan .. budak kecik .. perut pun kecik le kan .. hehe ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...