Thursday, September 15, 2011

Kerja-Kerja Pengisian Kotak Telur

Hehe .. cam best jek bunyi ayat aku ni ek .. haha .. semalam dah bentuk-bentukkan kotak telurnya .. so, ari ni isi kan le barang-barangnya .. bukan isi telur dalam kotak telur ni .. hehe .. kalau letak telur .. alamatnya busuk le .. sebab majlisnya lagi 2 minggu lebih lagik .. hehe .. saja buat awal .. tak yah tergesa-gesa nanti ... sebab nanti banyak lagi kerja yang nak di buat .. nak wat kenduri kawin ni bukan leh wat sambil lewa jek .. kena la ada tumpuan dia kan .. kalau main boh jek .. alamat jadi lintang pukang le majlis tu nanti .. mengamuk pulak pengantin nanti .. haha ...
Aku letak coklat roka ngan 2 biji gula-gula dalam kotak telur tu .. sebab kat bunga telur tu aku dah letak sumi .. haha .. zaman dah berubah .. dah tak guna telur lagi dah .. jimat dan mudah ... hehe .. sebenarnya separuh jek yang guna bunga sumi ni .. separuh lagi bunga telur letak telur le .. kat pelamin pun guna bunga telur yang diletak telur jugak .. bukan semua pakai bunga sumi .. bukan apa .. masa adik aku, tam dulu dah rebus telur banyak kan semua tempat nak letak telur .. jadi cam busan gitu .. tukar la pulak .. kelainan kata orang .. hehe ..


So.. ari ni kena menyiapkan kerja-kerja pengisian coklat dan gula-gula dalam kotak telur ni sampai siap .. pastu sambung letak sumi ngan gula-gula pulak .. yang bunga sumi aku letak coklat dalam kotak telurnya ... yang bunga telur aku letak sumi dalam kotak telurnya .. haaa .. baru orang tak makan sumi jek .. haha ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...