Saturday, June 25, 2011

Majlis Hari Lahir Aisy Ke - 4 Tahun ..

Besday boy, Aisy ... bersama kek hari lahirnya ...

Malam tadi wat majlis hari lahir Aisy yang ke 4 tahun ... wat kat umah aku jek .. sebab jemputannya tak ramai .. maklum le .. Aisy kan tak sekolah lagik ... jadi tak ramai kawan dia .. aku jemput jiran-jiran terdekat jek .. adik beradik aku .. anak-anak sedara aku .. tu jek ..

Makanan pun tak banyak aku buat .. masak yang simple-simple jek ... makanan yang disukai oleh budak-budak ... aku masak ... mee hoon goreng .. ayam goreng bertepung ala-ala kfc ... kentang goreng ... pastu buah tembikai di potong kecik ... ngan kek ler .. aku beli kek kat Secret Recipe Kota Tinggi ... nama keknya 'Kek Coklat Fudge' ... best .. sedap dan gebu .. huhu .. makan sehiris tak cukup .. musti mau sehiris lagik ... marveles la ...

Kek Coklat Fudge ... dari Secret Recipe ...

Sebaik selesai doa selamat dibacakan oleh adik aku, Radi ... acara menjamu selera pun dimulakan ... jemput makan semua ... jangan malu-malu ... besday boy tak sabo-sabo nak makan kek ... huhu ...
 Besday boy sibuk nak tolong cucuk lilin kat kek ...

 Para jemputan mengaminkan doa yang dibacakan oleh adik aku, Radi ...

Adik aku, Radi ... membacakan doa selamat untuk majlis hari lahir Aisy ...
Acara mengambil makanan ... silakan ... jangan segan-segan .. hehe ..

Kepada besday boy, Aisy ... mama ucapkan selamat hari lahir ... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ... jangan nakal-nakal ... dengar cakap mama ngan abah ... mama doakan semoga Aisy menjadi anak yang soleh ... yang membahagiakan mama dan abah ... yang dapat membuat mama dan abah berlapang dada dengan kelakuan Aisy yang baik dan semoga Aisy ceria selalu disamping keluarga yang menyayangi Aisy ini ..

Kepada para jemputan yang hadir memeriahkan majlis hari lahir Aisy malam tadi, aku dan family mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk bersama-sama kami meraikan ulang tahun kelahiran anak kami ini .. Terima Kasih ...



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...