Sunday, May 15, 2011

Lagu Tema Cerekarama Sejadah Kaabah 'Seadanya Aku'



Seadanya Aku - Nubhan
Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang

Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu
 
uuuuuu ..

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu
 
uuuuu ...
Tak seperti dulu ..
 
* Lagu nih dalam cerekarama Sejadah Kaabah yang disiarkan malam tadi kat TV3 .. mendayu-dayu .. ingatkan dari penyanyi mana .. rupanya Nubhan .. lagu baru dia rupanya .. alahai .. kalau tak tengok cerekarama Sejadah Kaabah ni malam tadi .. tak tau pun si Nubhan ni ada lagu baru .. ketinggalan keretapi ler aku nih .. hehe ..

3 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam,

ye ke? alahh,rugi xtgk mlm tadi..huhu..
aik?lagu tu kn dh kuar sejak 2009..single terbaru dia ialah mata hati..sedap lagu tu :)
fanpage Nubhan : http://www.facebook.com/pages/Ahmad-Nubhan-Ahamad/272801147691
aktiviti Nubhan semua di update d sana... :D

aznanie said...

salam ..
Hehe .. kan dah kata saya nih ketinggalan keretapi .. lagu lama pun saya kata lagu baru .. hehe .. malunyer sayer ..

Ayeshadam said...

Sebenarnya lagu dalam sejadah kaabah tuh lagu James Baum & Mooky One Buck Short. Title mmg sama 'Seadanya aku' link

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...