Wednesday, May 18, 2011

Aisy Dan Marry Brown ..


Pagi tadi gi Kota Tinggi .. pegi beli barang kat Plaza Kota .. Aisy nampak mainan yang masuk duit boleh bergerak .. siap ada lagu .. Aisy sukeee sangat main mainan tu .. kalau nampak mesti nak main .. tak masuk duit pun tak pe .. duduk jek .. yang aku geram kalau aku bagi dia main .. bukan buleh sekejap .. maunya berjam-jam kat situ .. nak ditinggal takut pulak .. sekarang nih bukan cam zaman dulu .. leka sikit jek .. ada jek yang amik kesempatan .. tu yang aku paling takut ..

Gelagat Aisy .. bukan reti duk diam .. mainan tu masih bergerak lagik dia dah nak memanjat .. kalau jatuh laa ...

Hari ni aku agak bermurah hati sikit .. haha .. aku bagi Aisy 4 keping duit 50 sen .. wah .. sukee dia .. dia buleh main 4 pusingan mainan gerak-gerak tu .. mainan tu bergerak dalam 10 minit ler .. lebih kurang .. hehe .. sambil-sambil tunggu Aisy siap main .. aku pun snap pic sikit .. hehe ..

Gambar dulu-dulu .. Aisy masih kecik .. montel betul .. haha .. ni kat ruangan yang disediakan untuk budak-budak bermain .. tapi sekarang tinggal kenangan jek .. huhu ..

Sebenarnya tempat Aisy main mainan gerak-gerak nih kat dalam Marry Brown Plaza Kota .. kat pintu masuk bahagian belakang Plaza Kota nih .. dulu-dulu ada ruang tempat bermain kat sini ..dalam ruangan tu ada bola plastik ngan gelungsur plastik .. sekarang dah tak de .. ruangan tu dah di bukak .. ganti dengan mainan gerak-gerak nih ler .. hmm ..

Restoran makanan segera Marry Brown Plaza Kota Tinggi ...

Aku sukee jugak makan kat Marry Brown .. malah aku Marry Brown lah restoran makanan segera yang aku mula-mula kenal dulu .. aku pernah cakap kat en.suami .. dulu en.pakwe .. hehe .. aku cakap ayam kat Marry Brown nih la yang paling sedap dari ayam restoran makanan segera yang lain .. en.pakwe ketawa jek .. sekarang bila en.pakwe dah jadi en.suami .. dia perli-perli jek aku .. hehe .. maklum le orang kampung .. mana le kenal makanan orang bandar .. masa tu Restoran Marry Brown la yang paling hampir dengan tempat aku nih .. tu pun kat Sungai Rengit .. aku ada wat posting pasal Marry Brown kat Sungai Rengit nih ..

Gambar dari en.google ..

Lepas jek Aisy siap main .. aku gi le beli ayam kat Marry Brown .. dah janji dengan Ayen nak belikan dia ayam .. sian dia tak ikut .. hehe .. cam mana nak ikut dia kan sekolah ... aku tak beli banyak .. beli ayam 5 ketul jek .. Aisy nak air .. jadi, beli air ngan ayam jek .. pastu balik .. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...