Monday, June 24, 2013

Aisy Dan Hadiah Besday

Aisy bersama hadiah besday dia ... dari mama dan abah dan ayen ... taun ni tak buat  majlis makan-makan besday untuk dia ... sebab dah buat kat sekolah ... dia dah potong kek ngan kawan-kawan sekolah dia pagi tadi ... mama pun dah bagi goodies kat kawan-kawan dia ... mintak tolong cikgu kelas dia uruskan ... best kata dia sambut besday ngan kawan-kawan ... ramai kannn kawan-kawan sekolah ... kalau wat kat rumah tak ramai sangat kawan yang datang ... taun depan la aisy yer kita wat kat rumah .. in sya allah ... 
Hadiah untuk besday Aisy ... yang bungkus besar tu dari mama ngan abah ... sebab tu beso .. hehe ... yang kecik tu hadiah besday dari ayen .. abang aisy ler tu ... ayen kata dia tak banyak duit nak beli hadiah yang besar-besar ... yang kecik dan murah jek yang dia mampu .. waaahhh ... terharu gituuu ... haha .. ala .. aisy bukan kisah pun murah ke mahal ... janji hadiah ... suka jek ... tak sabo-sabo nak bukak hadiah ... balik sekolah terus nak bukak ... tak menyempat-nyempat ... hmmmm ...

Fokus kat hadiah yang beso ... haha .. apakah??? ... tak de apa yang special sangat pun ... hadiah yang biasa-biasa jek ... mainan jer ... hehe... aisy memang suka mainan dari benda lain ... nanti bila dah beso sikit baru belikan something yang berfaedah sikit ... gituuuuu

Hadiah dari ayen untuk adik dia, aisy ... beli guna duit tabung dia ... bagus betul ... barulah betul ... bagi hadiah dari hasil usaha sendiri ... barulah berbaloi-baloi kenangannya ... bila aisy tengok jek hadiah yang ayen bagi ... mesti dia ingat .. ini hadiah yang ayen bagi kata dia .. haaaa .. kan seronok cam tu ... apa yang ayen bagii??? sehelai baju team bola kala hitam .. sama patern ngan dia punya ... aku ada belikan sehelai untuk dia .. aisy pun nak jugak ... tu yang ayen belikan sehelai size adik dia tu .. baju aje ... seluar tak de .. tak pe .. aisy banyak seluar tak de baju .. seluar jeans yang sekerat tuuuuu ...

Aisy bukak hadiah ... Ayen sempat posing tayang gigi .. hahaha ... aisy kata bukak hadiah ayen dulu sebab hadiah ayen kecik ... hahaha ... guna kotak susu mak buyung lagi ... haha ... 

2 comments:

kak ina kl said...

wah seronoklah Aisy dapat hadiah..tersenyum lebar dia

Nanie Noraini said...

salam kak ina kl ..
mestilah suka ... dapat hadiah ... tak kisah la apa pun kat dalam nya kannnn ... janji hadiah ... hehe ... bebudak memang suka sangat ler bab hadiah2 ni ... orang tua pun suka kalau dapat hadiah inikan pulak bebudak .. kannnn ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...