Sunday, July 01, 2012

Lirik Lagu 'Maharku Untukmu - Alief Janeng'



Mahar Ku Untuk Mu - Alief Janeng
Ost Cerekarama Mahar Ku Untuk Mu

Inilah mahar ku untuk mu
Seperti ini ku mampu
Sepenuh hati ku berikan
Sebagai wujud cinta ku

Mahar ku untuk mu tulus ku serahkan
Kepada diri mu satu yang ku pilih
Mahar ku untuk mu aku karunia
Yang ALLAH berikan pada ku untuk mu

Terimalah sebaris doa
Semoga engkau bahagia
Dan ku nyanyikan lagu ini
Persembahan cinta suci

Mahar ku untuk mu tulus ku serahkan
Kepada diri mu satu yang ku pilih
Mahar ku untuk mu aku karunia
Yang ALLAH berikan pada ku untuk mu

Mahar ku untuk mu tulus ku serahkan
Kepada diri mu satu yang ku pilih
Mahar ku untuk mu aku karunia
Yang ALLAH berikan pada ku untuk mu

Mahar ku untuk mu tulus ku serahkan
Kepada diri mu satu yang ku pilih
Mahar ku untuk mu aku karunia
Yang ALLAH berikan pada ku untuk mu

Penyanyi : Alief Janeng
Genre : Nasyid

* Dengar ulang-ulang kali rasa best pulak lagu nih ... touching jek ... mahar yang sesuai mengikut landasan islam yang sebenar ... tak de menunjuk-nunjuk kemewahan ... cukup sekadar sebentuk cincin dan sebuah al-quran sebagai pegangan hidup ...  teringat cerekaramanya ... hmmm ... sebuah cerita yang menyentuh perasaan dan yang berjaya membuat air mata ku mengalir tanpa sedar .. hehe ... syabas kepada pelakon yang berjaya menghidupkan setiap watak yang diberi .. terutama kepada pengarahnya yang berjaya menjadikan cerekarama ini begitu hidup wataknya difikiran .. sukeeeee walaupun sedihhhh .. hehe (emosi belum stabil ... hehe)

7 comments:

Anonymous said...

SYABAS WRITER....
hhahhha seriously lagu ni touching sgt...
drama dia mmg superb la,
mnx2 tv3 boleh ulang lagi...
hahhahha
nice entry...:)

Anonymous said...

nangis la tengok movie ni :( tak expect pulak sedih sangat..

aznanie said...

salam ...
Lagu nih memang best ... menyentuh jiwa ... tangkap feeling ... haha ... jalan cerita dia banyak pengajaran ... leh buat panduan ... yang baik jadikan tauladan ... yang buruk jadikan sempadan .. gituuuu
Thanks sudi singgah blog akak dan sudi beri komen yerrr ...

Anonymous said...

sentap giler,drama dier lagi la....nak2 adi putra

Anonymous said...

bez....mmg bgus lagu ni.dgar byk2 kali...perhh'

dunia jijah said...

Bru tgk td... Sedih gler...

Anonymous said...

Mmg best lagu ni..drama dia bru tgok td..huhuhu...touching aku menonton...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...