Tuesday, October 08, 2013

Zara Kena Cucuk 2 Bulan

Diam tak diam dah 2 bulan usia puteri ku Zara Hana ... Sebenarnya dah lebih sikit dari 2 bulan ... Kalau ikut kiraan hari dah 68 hari ... Betul ker kiraan aku nih .. Ker misi yang silap .. Apa-apa jek la .. Janji tak terlajak jauh sangat .. Huhu


Hari ni 7/10 gi klinik ... Zara kena cucuk 2 bulan ... Cucuk ubat yang banyak ... 5 serangkai kata misi Wahida ... Cucuk ni akan mengakibatkan bayi demam menurut nya lagi .... Alamak ... Kena sedia ni ... Mental fizikal ... Maklum la ... Bayi kalau demam memang nak melekat jek la .. Siap la bahu mama ko pasni ... Huhu

Masa nak kena cucuk tu .. Zara tido la pulak .. Jenuh kejutkan ... Tak sedar jugak .. Bukan apa .. Nanti kalau main cucuk jek .. Terkejut la dia .. Pastu fobia nak tido ... Gitu kata misi yang bertugas mencucuk Zara tadi ...

Wahhh .. Zara terror .. Tak nangis selak pun kena cucuk .. Sikit jek ekk nya .. Pastu sambung tido .... Haha ...

Balik rumah terus bagi ubat demam ... Kalau badan dedar .. Sambung makan ubat demam ikut arahan .. Begitu pesanan misi tadi .. Dan alhamdulilah .. Sehingga ke saat ini, kesihatan Zara masih baik .. Badan tak dedar ... Tapi tak nak tido .. Tido sekejap-sekejap jek .. Nak berdukung jek .. Aikkk tak demam pun nak berdukung jugak ... Apa dah jadi niiii ... Lotih omak nakk oiiii ... huahuahua ..

2 comments:

Rai Ourkizuna said...

badan tak sedap kot..tu yang nak berdukung je.. hehehe..

Nanie Noraini said...

salam Rai ...
haah kann ... kena cucuk ngan vaksin .. mestilah rasa lain macam jek badan ... tak kisah la berdukung pun ... bukan berat sangat pun .. hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...