Wednesday, January 25, 2012

Ulang Tahun Setahun Kembali Aktif Berblogger ...


Hari ini .. tanggal 25hb Januari 2012 .. genap setahun aku kembali aktif berblogger .. aku mulai kenal blogger ni tahun 2006 lagi .. atas faktor kesibukan menguruskan kehidupan harian .. terhenti seketika minat untuk berblogger .. dan pada 25hb Januari 2011 .. aku mulai aktif kembali berblogger .. ye la kan .. anak dah besar-besar ni .. banyak la masa yang terluang .. hehe ..

Setahun kembali aktif berblogger aku dapat rasakan kelainannya ... sekarang lebih ramai yang berblogger berbanding dulu ... zaman dah maju .. semua nak berblogger .. satu tempat untuk meluahkan rasa atau mengzahirkan kekretifan diri atau sekadar berkongsi pengalaman dan pengetahuan ... pada aku blog ni adalah satu tempat untuk berkongsi pengetahuan dan tempat untuk bercerita tentang pengalaman .. mencurahkan rasa hati .. seronok berblogger ni .. aku rasa puas selepas mencurahkan idea-idea yang dalam kepala aku ni kat blog .. tak kisah lah orang nak kata apa .. asal aku tak buat sesuatu yang menyinggung perasaan dan perasan orang sudahlah .. aku tak kacau orang dan orang pun jangan lah kacau aku ya .. hehe ...

Kepada follower dan semua yang mengikuti blog aznanie ni .. aku ucapkan ribuaan terima kasih kerana menyokong dan merestui keujudan blog aznanie ini ... diharap sokongan dan dorongan anda semua berterusan .. andalah mencetus semangat untuk aku terus berkarya di dunia blogger ini .. terima kasih ...

so .. ari ni nak raikan ulang tahun setahun kembali aktif berblogger ... hehe .. selamat setahun aktif blog aznanie.blogspot.com ... makan kek ... yahuuuuuu .. hehe

4 comments:

Masya said...

tahniah.. dah setahun yer...

Gadis Kampung said...

welcome back

aznanie said...

salam masya ...
terima kasih .. setahun aktif kembali berblogger setelah terhenti seketika ... hehe ... kalau tak terhenti mesti dah 6 tahun aktif berblogger ya .. heeh .. nak wat cam mana .. tuntutan tugas seharian ditambah dengan kehadiran orang baru semakin membataskan waktu .. hehe .. alasan ..

aznanie said...

salam Gadis Kampung ...
terima kasih dear ... akak hargai sangat ucapan kamu ini .. terima kasih support blog akak ya ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...