Sunday, December 29, 2013

Jom Sampul Buku

Buku-buku sekolah aisy yang nak disampul ... ni baru buku sekolah kebangsaan .. buku sekolah agama lum kuarkan lagi ... buku teks pun lum dapat lagi ... sampul buku tulis dulu ... karang naik sekolah baru dapat buku teks .. darjah 1 kannn ... semua kena tunggu naik sekolah baru dapat .. kelas pun tak tau kelas apa ... kat mana ... nanti hari pendaftaran baru diberitau ... esok ler tuuu ...

Aktiviti hari ni ... sampul buku sekolah anak-anak ... sebelum sampul kena tulis nama dulu ... memula buat buku sekolah aisy ... sebab esok dah daftar dia sekolah .. kena bawak buku sikit kot ... tak kan melenggang kangkung pulak kann  ... hehehe

Si aisy sibuk nak menolong .... sibuk nak tulis sendiri nama dia ... tulisan beso-beso .. tak muat ruangan nama ... hahaha ... last-last mama yang tulis semua ... ajar dia menyampul buku ... ajar sekali jek .. dia reti buat ... abis dia sampul buku dia ... wahhh ... terang hati si aisy ni .. tak susah nak mengajar ... alhamdulilah ... harap-harap kat sekolah pun mudah menerima ajaran cikgu .. amin ...

Kusyuk menyampul buku ... tak perasan mama snap pic dia ... bersungguh betul ... bagus .. bagus ... baru la ada semangat nak naik sekolah .. kalau mama yang buat sensorang apa citenya ... tak de aura nak naik sekolah la ... gituuuu

Cewah ... sempat posing tu ... senyum jangan tak senyum ... mata tengok kamera .. tangan tetap menyampul buku ... bagus .. bagus ... cam ni la hero mama ... sedia membantu ... hehehe

Esok sampul buku sekolah ayen pulak ... ari ni dah penat duduk menyampul buku sekolah kebangsaan ngan buku sekolah agama aisy ... ngan Zara yang tak nak duk diam lelama .. asik nak berdukung aje .. ajak berjalan kat luar ... busan terperap dalam rumah agaknya ... nak ajak amik angin petang ... gituuuu laaaa kannnn ... hehehe ...

3 comments:

Mar Mansor said...

senyum lebar..ada lesung pipit..

Nanie Noraini said...

Salam Mar Mansor ...
suka kena amik gambo ... lobang kat pipi hehehe

Korean Style Online said...

Selamat memulakan sesi persekolahan yg baru...feel free come to my blog  korean fashion online | korean fashion online malaysia | Malaysia Online Shopping have a nice day...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...