Thursday, December 26, 2013

Zara Kat Sekolah


 Bam bam mama Zara Hana kat Sekolah Menengah abang Ayen ... tengah menunggu transport ... sempat posing-posing dulu ...  hahaha ...

Zara dah masuk sekolah ker??? haha ... tak lerrr ... Zara baru 5 bulan ... bukan 5 tahun ... hehe ... Zara ikut mama gi beli buku sekolah abang Ayen ... ari ni .. 26hb 12 .... sesi membeli belah buku sekolah .. Sekolah Menengah ... buku sekolah abang Aisy dah beli 24hb 12 aritu .. Zara ikut jugak ... hehe ... maklum ler ... nak ditinggal tak de siapa nak menjaganya ... lagipun Zara kan breast feding ... karang Zara nak susu susah pulak ... jadinya ... Zara ikut ke mana saja mama dia pegi ... gituuuuu ...


Ingatkan lama ler proses pembelian buku kat Sekolah Menengah ni ... rupanya sekejap sungguh ... sebab diaorang dah asing-asingkan tempat ... yang form 1 dari sekolah kebangsaan berlainan tempatnya ... jadi tak sesak bertumpu 1 tempat ... setiap tingkatan lain tempat pembeliannya ... tak macam sekolah kebangsaan ... dari darjah 1 sampai darjah 6 bertumpu 1 tempat ... jadi sesak ... ramai yang menunggu turn ... bagus ... bagus ... tak yah tunggu lelama ... tak sempat Zara nak mengaruk dah pun siap ... hehe ... sempat gi jenguk sepupu Zara, kak Epa yang tengah jaga kaunter buku untuk form 2 ... hahaha

Bam bam mama yang cumil sangat ... hehe .. ketawa ria kena agah ... cuteee laaaa ... baju merah lagi ... first ni baju Zara kala merah ... kalau tak kala pink memanjang ... mentang-mentang la gegurl kannn ... pink jek laaa ... sampai busan la kala pink jek ... kasi tukar la ... merah menyala pulak ... terserlah kecuteannya ... hehe ...

Lagi satu pic budak bam bam yang cumil ... hehe ... penuh gambo dia jek la kannn ... atas dahi ada kesan gigitan nyamuk ... sian bam bam mama ... kena gigit nyamuk pulak ... tido siang dalam buaian la ni ... sempat nyamuk tu gigit dia ... padahal bergerak jek buaian dia ... hmmm ... nyamuk sekarang dah sekolah ... ada jek cara dia nak cari makan ... sabo jek la ...

2 comments:

Rai Ourkizuna said...

merahnya dia.. seronok dapat gi sekolah ye zara..

Nanie Noraini said...

salam rai ourkizuna ...
merahnya mak ngah .. hehe ... first time pakaikan baju merah menyala .. hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...