Wednesday, November 06, 2013

Dodol Ani Sekinchan Serius Sedap!!!

Gerai dodol Ani Sekinchan ... jooommm borong dodol ... dijamin sedappp ... terbaiikkk 

Balik dari rumah nenek di Sekinchan, Selangor ... ternampak gerai dodol ... en.suami cakap kat sini kan abah beli dodol aritu??? ... yer la .... ini la gerainya .... en.suami berhenti ... aku pun apalagi terus terpa keluar ... teruja beb tengok dodol .... banyak jenis dodol ... dodol durian ada ... dodol labu ada ... dodol asli pun ada .... wajik pun ada ... tapi aku lebih teruja dengan dodolnya aje ... hehe ...


Gerainya terletak di tepi jalan besar ... hadapan rumah si penjual aje ... abah aku yang memula beli dodol kat sini bulan lepas masa dia balik kampung ... yang tak bestnya ... dia beli sikit ... mana la cukup ... sedap tuuuu ... so ... kali ni aku pergi sendiri ... amik koooo ... borong dodol laaaa ... hahaha

Paling sedap dodol labu ... memang terbaik ... sebenarnya first time makan dodol labu ... terus suke ... serius cakap tak pernah jumpa orang jual dodol labu .... aritu ronda-ronda melaka pun tak jumpa dodol labu ... yang ada dodol biasa ngan dodol durian aje ... dekat R&R Ayer Keroh ada jual produk dodol ... banyakkk ... dodol perasa kopi pun ada tapi dodol labu tak de ... tanya adik jaga gerai tu ... dia tak tau dan tak pernah jual pun dodol labu ... hmmm ... heran kannn ... adakah dodol labu ni belum cukup dikenali ramai .. atau resepi yang baru dicipta ...  tak tau la ... hehe

Rega dodol murah aje ... 1kg reganya cuma rm 17 jek ... 1/2 kg reganya rm 9 ... 300 gram rm 5 .... murah kannn ... yang penting rasanya sedappp .... sekali hadap habis sekilo ... huhu ... memang terbaikkkk ... jommm borong dodollll ...

p/s: en.suami bila nak ke gerai dodol Ani sekinchan lagi???? hehe

3 comments:

Rai Ourkizuna said...

first time dengar dodol labu.. biasanya dengar dodol doyan je..

Nanie Noraini said...

haah kannn ... akak pun first time dengo n makan ... memang terbaik ... sedappp sangattt tau .. cubalah try rasa

cik laili said...

oh..tak jauh dari tempat saya - Sungai Besar.
pernah nampak gerai ni tapi tak pernah singgah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...