Tuesday, May 14, 2013

Kerana Mu Biskut ...

 
Kerana mu biskut .. aku heret abah aku ke Pasaraya Eco kat BP ... hahaha ... 2 3 hari lepas ... asik terasa-asa kat tekak biskut ni ... biskut jejari kentang nama dia atau bahasa inggerisnya Biscuit Potato Stick ... haaaaa ... asal mulanya adik aku, Akma yang beli .... aku makan masa aku mampir kat umah mak minggu lepas ... sedapp ... 1/2 plastik aku bedal sorang ... nyambil bagi anak buah aku si Luqman sesekali .. hehe ... pastu aku datang lagi umah mak ... si Luqman tengah makan biskut ni yang dah tinggal saki baki ... waaaa ... dah abis la ... berebut makan dengan Luqman ... hahaha .. jadi budak kecik aku kejap ... bujang kecik aku gelakkan aku ... cissss ... haha ...

Kebetulannya ... abah ajak gi BP ari ni ... apalagi .. pucuk di cita .. ulam mendatang ... haha ... selesai urusan abah ... aku ajak abah gi Pasaraya Eco ... jenuh jugak bersoal jawab ngan abah ... abah ni banyak pulak tanyanya ... gi jek la .. hahaha ... jenuh aku memusing cari biskut ni ... mak kata kat rak biskut .. bahagian hadapan ... banyak biskut kat situ ... melingas aku mencari ... hampir putus asa .. tanya kat staf situ .. hampeh ... semua tak tau ... yang paling best ... staf tu tak reti cakap melayu ... mana punya bangsa tak tau la ... nak kata bangla .. putih melepak pulak orang nya ... nak cakap tak reti ... main pusing-pusing tangan jek la ... huuuuu ... sabo jek la ... last-last jumpa jugak ... betul kata mak .. rak bahagian depan ... tapi bukan rak biskut ... rak makanan ringan yang tersorok sedikit ... haiii ... rezeki aku nak makan biskut ni ... tercapai jugak hajat ... 3 bungkus sekali aku sambar ... sebungkus rm 2 ... maklum le ... kedai rm 2 ... semua barang ler rm 2 ... kannnn ... hehe .... lepas bayar ... terus ngap ... tak sabo-sabo suda ... memang best ... hehe ... abah aku jeling jek ... hahaha ... sorryyy la abah ... pembawak budak niiiii ... hahaha ...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...