Tuesday, March 04, 2014

Gila-Gila Main Game Pou

 
Hahaha ... sekarang ni tengah kemaruk main game ... game apa ... game pou ... hahaha .... orang lain dah jemu ... aku baru nak kemaruk ... hahaha ... bukan setakat kemaruk main game pou yang bagi makan, mandi bagai tu ... game dalaman nya pun kemaruk jugak ...


Paling kemaruk sesangat ... pou words ... seronok cari ayat ... makin lama main makin cepat dapat ... kira expert ler ... hahaha ... banyak dapat words .. banyak ler habuannya ... gituuuuu


Kedua kemaruk sesangat ialah jaringkan gol ... yang ni sekali masuk gol dapat 1 markah atau duit .... score dikira bila dapat masuk gol tanpa miss satu pun ... kalau tak berjaya jaringkan gol ... gol yang terdahulu kira terbatal ... tension tuuuu ... hehe ...


Hahaha .... kemaruk kannn ... sejak si kecik Zara dah pandai bawak diri ... maksudnya dah pandai bergerak ni ... dia dah tak nak kena pegang sangat ... ke hulu ke hilir merangkak ... walaupun taraf lesen L ... hahaha ... leh la mama dia pegang tab tak lepas-lepas ... hahaha ... sabo jek la orang kemaruk ni ... hahaha

Si tomeeiii Zara Hana ... dah pandai bergerak sendiri ... tak nak kena pegang sangat ... nak merayap sendiri ... cam dah pandai sangat merangkak tu ... padahal tertumus jugak sesekali ... hehehe ...

1 comments:

nidaa zin said...

hahaa...same la kita..pemain pou :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...