Sunday, August 20, 2017

Baby Girl .. Anak Menakan Baru .. Cik Munge Ainul Mardhiah

Cik Munge Ainul Mardhiah .. panggilan manja Dhia .. omelll sungguhhh .. geram la .. nak gomol-gomol jek dia ..

Alhamdulilah .. tanggal 21/7/2017 lahirlah puteri idaman adik ipar ku ... setelah 2 hero kannn ... lahir secara normal dengan berat 3.13kg ... boleh tahan berat awak ye cik munge .. hehe

Dugaan bila baby lahir ni demam kuning .. adoiihaiii .. 1 hari balik rumah .. kena gi klinik .. aduhai kena demam kuning pulak .. dah kena tahan wad kat spital ... 2 ari masuk wad .. boleh balik sebab dah turun bilirubinnya .. balik rumah 1 hari ehhh masuk wad balik .. tinggi pulak bacaan bilirubinnya .. ehhh main-main pulak awak ye .. siannn cik munge dhia .. asik kena cucuk jek .. lebam-lebam tangan kecik dia .. 

Sian mama tengok Cik Munge Dhia .. jadi mama pun belikan ubat kat Homephaty .. usaha cara lain pulak .. malam nak tido pakaikan cool fever untuk turun kan suhu dalam badan ... alhamdulilah cik munge dhia rasi dengan ubat tu ... dan bacaan bilirubinnya turun sedikit demi sedikit .. dan akhirnya tak payah pegi klinik lagi .. alhamdulilah .. syukur  .. hilang risau mama .. hehe




Esok genap sebulan usia Cik Munge Dhia .. semoga membesar dengan sihat dan sihat dan sihat ye sayanggg mama ..   

Kakak Zara Hana datang tengok adik dhia .. hamboii abang Aisy makan jek la .. haha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...