Friday, August 02, 2013

Mandi Dengan Mandian Herba Bersalin TYT

Manjakan diri dengan mandian herba bersalin dari TYT ... ini bukan iklan berbayar yer ... saje nak kongsi pengalaman menggunakan herba mandian dari TYT ... Baru 2 hari menggunakannya ... Baunya best .. Bau herba ... daun-daunan terpilih ... Pernah wat posting pasal mandian ni dulu ... Lagi best kalau sental badan guna bongkah herba tu ... Meresap bauan herba kat badan ... Segar badan ... Ringan jek rasa urat-uratan ... Ni belum sesi urutan lagi ... Klu sesi urut mengurut dah jalan nanti .. Barulah rasa segar bugar urat saraf .. Barulah leh pakai kebaya raya nanti ... Huhaiiii ... Berangan mat jenin oiiiiii .. Huhu

6 comments:

inazamri said...

last mandi dgn mandian herba 10 thn lepas masa berpantang.teringin pulak rasanya nak manje2 kan diri dgn mandian herba ni..mmg badan terasa harum dan segar lepas mandi kan.

Nanie Noraini said...

salam inazamri ...
memang best mandi ngan mandian herba bersalin TYT ni ... selain bau dia yg segar ... bdn pun segar .. ringan bdn ... klu tak bersalin pun buleh jek nak mandi ngan mandian ni .. untuk kesihatan sendiri tak de slhnya .. hehe

Anonymous said...

Lps tu kene bilas dgn air biase x

Lee Mey said...

Mandian herba nie nk bki dkt mna ye...

Nanie Noraini said...

Bilas la klu tak suka bau dia kuat sgt ... hehe

Nanie Noraini said...

Akak beli kat pasaraya Jiason jek .... kat Bandar Penawar ... biasanya kedai jamu pun ada jual ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...