Saturday, February 18, 2012

Check Up Ayen Di Institut Pediatrik HKL

Institut Pediatrik HKL

Perjalanan Pergi : 13/2/2012 (Isnin - petang)

Kami bertolak dari rumah dalam kul 4 petang .. kami yang dimaksudkan ialah aku, en.suami, ayen, aisy, tam, abah dan mak ... 7 orang .. rancangannya esok lepas balik dari check up ayen kat HKL .. terus gerak balik kampung kat Selangor .. sebab tu abah, mak ngan tam ikut sekali ... kalau diaorang tak ikut .. lepas gi check up ayen kitaorang terus gerak balik JB jek ...
Muka ceria mak, tam, ayen dan aisy .. nak berjalan-jalan la katakan .. huhu ..

Kami ikut highway Desaru - Senai .. pastu masuk balik highway Utara -Selatan .. keluar di Plaza Tol Bangi ... plannya kami bermalam di rumah adik aku, Naim di Bangi ... perjalanan pergi yang sungguh lancar dengan keadaan cuaca yang baik dan perjalanan yang lancar ... alhamdulilah ...
Ikut highway Bandar Penawar - Senai - Bangi ... highway utara selatan ...

Kami berhenti sebentar di hentian rehat dan rawat Machap untuk menunaikan solat asar ... abah cakap dia lapar .. so .. abah gi makan ngan anak-anak .. aku, en,suami, tam dan mak tak makan makanan berat cam abah .. just minum-minum dan makan kuih-muih ... aku makan jemput-jemput pisang dan karipap .. bersama jus mangga .. berkongsi makanan dan minuman dengan en.suami .. romantik .. haha ...

Kami teruskan perjalanan ... hari semakin gelap .. en.suami memandu dengan penuh hati-hati ... kenderaan mulai banyak membanjiri jalan raya .. agaknya orang balik kerja ..

Sampai di hentian rehat dan rawat Seremban ... kami berhenti sekali lagi .. untuk menunaikan solat jamak maghrib dan isyak ... kat sini kami tak makan .. sebab adik aku, teh dah janji nak bawak kami gi makan-makan .. hehe .. plannya adik ipar aku, Sal nak masak asam pedas dan sambal udang tetapi disebabkan hari ni dia banyak kerja sangat di opis .. dia kepenatan .. so .. makan kedai jek la .. melepas nak rasa asam pedas dan sambal udang masakan dari adik ipar aku ni .. haha ..
Berhenti rehat di Hentian Rehat & Rawat Seremban ..

Sampai di Tol Bangi .. terus call adik aku, Naim .. kami gerak gi umah dia dulu .. sebab dia tumpang kami .. dia malas nak drive .. tak pe .. ada ruang lagi kereta kami ni .. hehe .. dia ajak makan kat Village View Restoran, Jln Reko, Bangi .... sebenarnya dulu dah pernah makan kat sini .. masa first time Naim kenalkan Isteri dia, Sal kat mak ngan abah dulu ... ni kira mengimbau kenangan dulu-dulu la ni .. haha ...
Makan malam di Village View Restaurant, Bangi ...

Kami serahkan kat Naim jek urusan mengorder makanan .. apa yang dia order kami bedal jek .. sebab dia yang nak belanjakan .. karang mintak lebih-lebih .. amik kesempatan pulak .. haha .. sebenarnya malas nak pikir ... badan penat gile .. letih tak terkata .. maklum la .. jauh perjalanannya .. haha .. kalah en.suami yang drive kereta .. haha ..
Tomyam campur .. menu utama ...

Selain tomyam campur, order telur dadar dan sambal ikan bilis petai ... sedap sambal nya .. order by en.suami .. hehe ...

Naim dan Sal ... ceria menikmati makan malam bersama keluarga yang dah lama tak jumpa .. last jumpa ari raya taun lepas .. hehe ..

Ayen order ciken cop .. banyak tu .. mama tolong abiskan .. haha .. nasib baik sedap .. habis mama kerjakan .. haha ..

Siap makan .. kami gerak gi umah Naim kat Seksyen 4, Bangi ... sampai umah Naim terus siap-siap nak tido .. esok kul 6 mesti dah siap .. gerak gi HKL pulak .. KL ni tak leh lambat-lambat .. karang tersangkut dalam jem .. naya jek ...

Check Up Ayen Di Institut Pediatrik HKL : 14/2/2012 (Selasa - pagi)

Pagi kul 6.20 pagi dah siap .. makan sarapan dulu .. adik ipar aku, Sal dah siapkan sarapan .. jemput-jemput udang dengan air teh o panas ... sedap jemput-jemput udangnya .. lembut jek .. pandai dah adik ipar aku ni memasak .. hehe ...

Jemput-jemput udang .. sedappp .. lain kali akak datang wat lagi ea .. hehe

Ayen sempat posing .. mata tak leh bukak .. masih ngantuk .. haha ..

Siap sarapan terus gerak .. menuju ke Institut Pediatrik HKL .. kena sampai awal .. tak nak sangkut dalam jem .. hehe .. alhamdulilah .. kami sampai dalam kul 7 lebih sikit ..

Tunggu kaunter pendaftaran bukak .. amik no giliran dulu .. dapat no 205 .. maknanya orang ke-5 la tu ... letak borang amik darah kat dalam bakul di depan bilik rawatan ... dapat no 2 ..

Kaunter pendaftaran Institut Pediatrik HKL .. lum bukak .. dia bukak kul 7.30 pagi untuk amik no giliran .. bukak yang sebenarnya adalah pukul 8.00 pagi ...

Ayen tunjuk no giliran amik darah .. dapat no 2 .. maknanya .. orang no 2 la .. tak pe .. sekejap jek tu ...

Ayen masuk sorang jek dalam bilik rawatan tu .. sebab aku nak tunggu untuk mendaftar kat kaunter pendaftaran klinik pakar ni ... bila no giliran dipanggil .. aku gi la kat kaunter pendaftaran tu .. bagi kad temujanji dengan surat sekolah .. aku sengaja bagi yang salinan punya .. yang ori aku simpan .. rupanya tak buleh la .. dia nak yang original punya .. pehhh .. demand siot .. kalau semua tempat nak yang ori cam mana ea ... dalam 1 ari tu banyak tempat nak kena pegi .. hai .. susahlah macam ni  ...

Siap mendaftar .. pegi bilik timbang ... pastu letak no giliran kat depan pintu bilik doktor iaitu dipanggil bilik 6 untuk pesakit Oncologi ... tunggu lah sampai nombor dipanggil .. no 201 .. orang pertama beb .. hehe ..

Bila no giliran dipanggil .. kami pun masuk .. hari ni jumpa Doktor Bena .. ramah doktornya ... tanya itu ini .. tentang kesihatan Ayen ler .. aktif tak kat rumah .. ada masalah apa-apa ke .. sukan aktif tak ... ada masalah ke masa bersukan .. selera makan tak .. hmm .. jenuh menjawab .. haha ...

Dia bagi borang untuk test air kencing Ayen .. dengan botol sekali .. kami keluar .. Ayen gi tandas .. kencing .. pastu botol air kencing yang dah berisi air kencing tu aku bagi kat jururawat yang incharge bilik 6 tu .. amboi .. amboi ... jururawat tu suruh aku isi sendiri botol air kencing tu dalam plastik .. dia tak nak pegang la botol air kencing tu .. cisss .. hampeh tul ..

Lepas tu, duduk balik kat depan Doktor Bena tadi .. dia bagi borang darah untuk apointment yang akan datang bersama-sama dengan kad temujanji .. iaitu 4 bulan akan datang .. juga surat reffer untuk jumpa dengan pakar Hormon .. dia suruh tengok-tengokkan tahap tumbesaran Ayen .. tulangnya yang macam budak umur 7 tahun tu .. mungkin kena pantauan dari pakar tulang pulak lepas ni .. entah la .. harap-harap tidak ada apa-apa yang serius .. just rawatan biasa .. nanti kalau dah jumpa pakar .. kalau boleh la .. nak mintak tukar jumpa pakar tulang kat JB jek .. kalau ada lah pakar kat JB ni .. HSI ke .. HSA ke ... senang sikit .. tak de la 1 hari aku duk kat spital menunggu .. hehe ..

Siap urusan dalam bilik doktor .. gi amik ubat .. mistpotosium .. garam la tu .. garam dalam darah Ayen masih memerlukan bantuan .. hmm .. bila lah nak berhenti makan ubat ni .. amik no giliran dan tunggu ... kejap jek .. tapi stok ubat tak banyak .. dia bagi untuk 2 bulan jek .. lepas 2 bulan kena datang balik amik ubat .. wahhh .. aku cakap la aku duk JB .. tak kan nak datang lagi 2 bulan .. dia pun buat surat suh amik ubat tu kat HSI .. fuhhh .. lega aku .. gilo ke nak naik KL semata-mata nak amik ubat jek .. haha ...

Siap urusan kat Institut Pediatrik HKL dalam kul 9.30 pagi .. best .. inilah urusan yang paling sekejap .. selalunya sampai kul 1 lebih baru keluar dari klinik pakar ni .. alhamdulilah ... tapi next apointment .. kena tunggu seharian lah kat spital ni .. ada 2 apointment dengan 2 klinik pakar yang berlainan ... hmm .. tak pe la .. itu lain bulan punya cerita .. yang penting hari ni punya settle .. huhu ...

Pergi balik lalu tol smart ... bukan apa .. mudah dan lancar perjalanannya .. ewah .. Rm 2 jek .. tak de hal la .. bukan ari-ari lalu .. hehe ..

Gerak balik umah Naim kat Bangi ... dia suh tunggu sampai dia balik makan tengahari .. baru kitaorang gerak balik kampung kat Selangor ... hmm .. tak pe la .. lepas makan tengahari lah baru gerak .. en.suami nak tidur dulu sebelum balik kampung .. maklum la .. malam tadi tak dapat nak tido ... kenapa tah ...

Janjinya kul 12.30 tengahari ... tapi kul 1.15 petang baru nampak bayang .. cisss .. Naim ni .. janji melayu betul ... haha ... siap makan gerak balik kampung Selangor ...

Perjalanan Balik Kampung, Kg.Parit 9 Sekinchan, Selangor : 14/2/2012 (Selasa - petang) 

Kami memulakan perjalanan dengan perasaan yang ceria .. maklum la .. dah lama tak jalan jauh .. balik kampung .. nak jumpa nenek .. mak su ani .. pak su wan .. acik esah dan anak-anak dia .. dan adik beradik abah yang lain .. hmm .. best-best ..

Alhamdulilah .. perjalanan kami lancar dengan keadaan cuaca yang sungguh baik ... kami sampai di kampung dalam pukul 5 lebih ... abah sampai jek terus gi merayap .. maklum la .. kampung dia ... nak cari sedara mara yang lain la tu .. dia gi sorang dia jek la .. bukan nak bawak anak bini dia sekali .. kitaorang ni terperuk la kat umah nenek ni ... hmm .. abah ni kan .. haha ..

Tam cakap teringin pulak nak makan goreng pisang .. en.suami ajak pusing-pusing kampung .. sambil tu buleh cari goreng pisang ... tapi nenek cakap pisang kat sini dah kena serang penyakit .. jadi pisang banyak yang tak menjadi .. tak pe la .. round-round jek la ... mana lah tau ada rezeki mak buyung ni .. dapat le pisang goreng nya .. harap-harap la .. huhu ...

Pemandangan sawah yang masih ada padinya .. tertinggal kot .. tapi lum tinggi ... masih merenek ... ada lah jugak .. wat lepas kempunan nak tengok padi menguning .. hehe ...

Yang banyak cam ni .. sawah padi dah kontang .. haha ...

Salah satu rumah kat kg. parit 9 ni .. perrhhhh .. beso gile .. design dia pun cantik ... rumah orang kaya mana la ni ea ... tertawan kami melihatnya ...

Pusing-pusing kampung .. melihat pemandangan .. sawah .. padi dah tak de .. baru musim menuai .. padi dah habis kena tuai .. yang ada sawah kosong .. menunggu masa menyemai benih padi ... hehe .. tak de harapan nak tengok padi masak menguning ... tapi tengok sawah padi yang terbentang luas pun satu kepuasan jugak .. lalang dah nampak cam pokok padi jugak .. haha .. pusing-pusing sampai gelap hari tapi bayang orang jual goreng pisang tak nampak jugak .. orang jual burger ngan ais blend ada lah .. kedai makan banyak la .. hmm .. tak de rezeki mak buyung nak makan pisang goreng ... last-last lepak kejap kat tali air .. amik-amik gambo kat situ .. tengok air mengalir tenang ... anak-anak main baling batu dalam air .. seronok jek ea .. abah dia cakap jangan over sangat .. nanti temasuk dalam air tu pulak .. takut diaorang .. haha .. pastu bila tengok hari dah mulai gelap .. kami pun gerak balik umah nenek .. eleh bukan jauh pun .. depan tu jek umah nenek .. cuma terlindung dengan pokok-pokok jek .. haha ...

Mak Su Ani menyediakan makan malam ... ikan sungai goreng (campur-campur) .. sayur campur goreng ... sup daging .. sambal kicap .. sambal taun leher ayam ... sedap .. makan bertambah-tambah .. pastu makan jagung rebus .. abah bawak dari kebun kawan dia ... jagungnya sedap .. manis jek rasa dia .. tak tepu cam jagung biasa .. dia cam ringan jek isi dia .. makan 1 tak puas .. kena makan banyak baru rasa jagungnya .. hehe ..

Lepas makan lepak tengok tv sekejap .. layan cite 'Vanila coklat' kat tv3 .. mak su Ani tak lepas cite ni .. best kata dia .. peminat setia cite ni .. tak pernah miss cite ni kata dia ... tengah tengok tv tu .. adik abah yang nama acik Ru datang ngan anak dan suami dia .. berborak la ngan abah dan mak ... petang tadi acik ita datang ngan anak dia .. biasalah kalau kami balik .. semua adik-adik abah yang dekat-dekat sini datang bertanya khabar .. mengeratkan silatulrahim antara kami ...

En.suami ajak tengok bandar Sekinchan waktu malam .. aku orait jek .. tam tak nak pegi .. penat kata dia .. jadi, kami pergi anak-beranak jek la .. puas ronda-ronda .. kami singgah lepak kat kedai makan Laila Seafood ... makan ringan jek .. baru makan nasi kat umah tadi .. kenyang lagi .. order air ngan roti bakar .. kentang goreng untuk anak-anak .. tapi ayen sorang jek makan .. Aisy dah tido kat atas pangku aku .. penat sangat la dia .. sepanjang jalan tadi .. tak de tido .. hmm .. tu pun dia tak ikut gi spital .. dia duk umah ngan mak,abah dan tam .. hehe

Order makanan ringan jek kat Laila Seafood ni .. air ngan roti bakar .. kentang goreng untuk anak-anak lum sampai .. hehe ..

Ayen dengan bersemangat makan kentang goreng ... lapar kata dia .. padahal makan bertambah tadi kat umah .. hehe .. tak pe la .. makan jek la .. benda dah ada depan mata kan .. hehe ..

Perjalanan Balik Ke JB : 15/2/2012 (Rabu - petang)

Niat nak bertolak balik kul 11 pagi tak kesampaian .. abah hilang tanpa dikesan ... hmm .. abah ni .. bila dah balik .. dia kata nak cari keladi ngan jagung pulak .. nak bawak balik .. dia cakap kita balik dalam kul 1 petang .. hisshhh .. abah ni  .. orang nak singgah banyak tempat ni .. karang sampai tengah malam pulak umah .. esok ayen nak sekolah .. tam nak keja .. bikin rosak progrem la abah ni .. haha ..

Anak-anak dah mengaruk nak balik .. bosan kata diaorang ..cisss .. baru sehari kat kampung dah bosan .. bukan apa .. tak dapat main game .. tu yang bosan .. apa-apa jek la

Mak berborak ngan acik esah dan nenek .. sambil menunggu abah balik dari mencari ole-ole nak bawak balik ke JB .. ye la tu .. hehe ..

Kul 12 lebih kami gerak balik .. tergambar kesedihan di wajah nenek melihat kami beredar ... dia tanya bila nak datang lagi .. aku cakap kalau ada umur panjang .. insyallah .. jumpa la lagi .. dia sedih jek .. selamat tinggal nenek .. jaga kesihatan nenek baik-baik ya .. nanti kami datang lagi ...


Anak-anak bersalaman ... nenek melihat di kejauhan .. sayu hati .. tak pe .. nanti kami datang lagi ya nenek ..

Abah memasukkan beg dia dalam bonet kereta ... Aisy dah masuk dalam kereta dulu .. tak sabo la tu nak balik ...

Lambaian acik Esah ... selamat tinggal .. panjang umur kita jumpa lagi ya ..

Dalam perjalanan, kami singgah beli keropok losong .. dah lama idamkan nak beli keropok kosong .. asik terlepas jek kalau lalu situ .. kali ni aku dah bersedia .. hehe .. aku, tam dan abah yang turun beli .. aku beli sebungkus jek .. tam beli 2 bungkus .. maklum la kat umah kan ramai orangnya ..
Memilih keropok losong .. abah pun tengok-tengok jugak .. ingatkan dah ada yang siap digoreng .. tak de la .. kena order baru dia goreng .. jadi aku beli yang lum goreng jek la .. kalau nak makan cam tu pun boleh jek .. dia dah rebus kan keropok nya .. cuma tak rangup la .. hehe ..

 Lepas tu, singgah makan cendol durian kat Maryos Cafe ... Cendol Durian Borhan ... parking kat tepi jalan jek ... sebelah longkang .. huiiii .. ngeri tengok longkang tu .. air dia deras mengalir .. kalau termasuk dalam longkang tu leh hanyut di bawa arus .. gilosss ...

Menu yang terdapat di situ adalah cendol durian biasa, cendol durian jagung, cendol durian pulut, cendol biasa, laksa biasa dan laksa special .. hmm .. semua order cendol durian tapi abah order extra sikit .. laksa biasa .. wahh .. lapar ke bah .. hehe ...

Cendol durian .. yang kala kuning tu la duriannya .. bukan durian original la .. jem durian la .. hehe .. tertipu la .. haha ..

Begitu khusyuk menikmati keenakan cendol durian .. hehe .. bukan selalu dapat makan .. ni first time la ni .. kan ..

Aisy makan cendol .. suka dia .. sampai habis semangkuk dia bedal .. habis .. caya lah aisy .. hehe

Ni laksa .. abah yang order .. sedap jugak laksa dia kata abah ..

Abah makan laksa .. tak toleh kiri kanan dah .. hehe .. kitaorang makan cendol durian jek ..

Lepas makan cendol, tengok-tengok orang jual kerepek ngan tapai kat tepi kedai cendol ni .. berderet kerepek, tapai pulut, tapai ubi, buah potong pun ada .. ada kuah rojak .. tam nak beli .. tapi budak yang jual tu tak tau harga kuah rojak tu .. tak de rezeki tam nak beli .. haha .. cam gini orang meniaga pun ada .. haha
Beraneka jenis kerepek dan tapai di jual di sini .. ayen tengah keluarkan duit nak beli tapai ubi dalam mangkuk plastik tu .. yang dalam punjut plastik tu tapai pulut ... lada kecik pun ada jual .. macam-macam ada ...

Sebelum meneruskan perjalanan en.suami nampak surau kat tepi jalan .. en.suami singgah sebentar untuk menunaikan solat jamak Zohor dan Asar ... selepas siap .. kami meneruskan perjalanan .. sampai di pasar penambang .. en.suami berhenti untuk membeli ikan masin .. dulu-dulu ada beli ikan masin kat sini .. sedap .. tapi sekarang dah tak de ikan masin cam tu .. semua yang jenis dah bungkus dalam plastik .. kecik-kecik pulak tu ikan masin nya .. hmm .. tam nampak orang jual goreng pisang kat tepi jalan .. gi la beli pisang goreng .. cempedak goreng ngan kopok basah ... hehe .. orang lapo macam-macam nak makan ...
Surau .. tak tau apa nama .. tak de signboard ... en.suami pandai pulak nampak ni surau .. hehe ..

Hajat hati nak makan mee udang banjir ... en.suami pun dah setuju .. hehe .. jadi bila nampak kedai makan mee udang banjir suruh en.suami berhenti .. tapi malangnya dah dekat sangat baru nampak .. jadi terlajak .. terpaksalah en.suami pusing balik .. jauh pulak tu .. sian en.suami .. nasib baik en.suami sangat sporting hari ni .. hehe ..
Restoran Mee Udang Banjir Kuala Selangor ..

Masuk jek dalam kedai makan mee udang banjir ni .. ada sepasang couple sedang menjamu selera .. tak ramai orang .. nasib baik .. haha .. aku, tam ngan ayen order mee udang banjir .. en.suami order nasi goreng udang .. mak makan mee goreng udang .. abah order sup daging .. aiikkk .. kenapa berlain sungguh abah mengorder .. haha .. orang lain semua makan produk udang .. dia makan daging pulak ... suka hati abah la yer .. haha ...
Rupa Mee Udang Banjir .. sengaja fokus dekat .. supaya terliur melihatnya .. haha ..

Tam menikmati keenakan mee udang banjir .. sempat posing tu .. hehe

Mak makan mee goreng udang .. sedap kata mak ..

Abah makan sup daging .. en.suami makan nasi goreng udang .. makan tak tengok kamera dah .. haha ...

Sedap betul mee udang banjir ni .. udangnya manis jek ... udang laut kata budak yang amik order tu ... kuah mee nya pun sedap .. tak cair sangat .. tak pekat sangat .. memang best la .. huhu .. puas hati betul .. terima kasih en.suami .. loveee you sesangat .. hehe ...

Lepas makan, kami teruskan perjalanan ... perut kenyang .. mata pun macam dibuai-buai .. tapi kesian kat en.suami yang memandu di sebelah .. jadi aku tahan jek la mata yang mengantuk ini .. temankan dia .. berbual bermacam-macam topik .. yang kelakar gelak sama-sama .. tapi tak de la yang serius .. semua yang happy-happy jek la ... bagi dia gula-gula hacks hitam untuk dia hilangkan mengantuk dan letih memandu .. hehe ..

Singgah Petronas Ayer Keroh .. isi minyak kereta .. aku ngan tam keluar beli air .. haus beb .. abah ngan anak-anak gi buang air .. tam pun gi jugak .. pastu gerak semula .. perjalanan slow sebab banyak kenderaan di lebuh raya petang-petang gini .. dah kul 6 lebih ..
Stesen Minyak Petronas Ayer Keroh Arah Selatan .. kasi minum kuda putih dulu .. haus dia .. siannn ..

Baru nampak diaorang ni bila berhenti .. kalau tidak .. semua hilang .. terlentok .. tidur jek .. pantang kereta bergerak .. semua terbongkang .. cissss ..

Penat drive .. en.suami berhenti rehat di hentian rehat dan rawat Machap arah selatan .. menunaikan solat jamak Maghrib dan Isyak ... lepas tu, makan malam kat kedai makan yang disediakan .. en.suami amik lauk ayam kari dan hati ayam tumis lada ... aku makan nasi goreng kampung .. aisy makan nasi campur kuah kari ngan ayam goreng .. abah pun makan nasi campur jugak .. tam ngan mak just makan buah .. ayen pun sama .. makan buah tembikai .. tak segar buahnya .. dah benyek .. mungkin buah dah lama dalam peti ais tu ...
Nasi goreng kampung aku .. buleh tahan tapi nak kena makan ngan lauk lain .. kalau tak rasa kosong jek .. hmmm ...

Mak makan buah jambu potong .. aisy makan nasi ngan ayam goreng .. tam cokang ayam goreng aisy .. abah makan nasi campur .. lepas makan gi gerai jual cenderahati kat sebelah tu ... best .. dapat bantal golek hello kitty ... hehe ...

Siap makan, gi tengok-tengok kedai cenderahati .. belikan adik ipar aku cenderahati sikit .. ole-ole dari berjalan .. hehe .. pastu aku amik kesempatan melihat kemurahan hati en.suami hari ni .. hehe .. mintak bantal golek hello kitty .. kala pink lagi .. hehe .. en.suami mengizinkan .. terima kasih en.suami .. sayanggg diaaa .. hehe ...

Kami teruskan perjalanan lagi .. kali ni tanpa berhenti lagi .. sampai lah di hentian layang-layang .. aku nak buang air besar .. hehe .. mintak maaf semua .. menggangu perjalanan korang .. haha ...
Plaza tol Bandar Penawar ... last tol untuk perjalanan kali ini .. lagi 30 minit nak sampai umah .. hehe ...

Kami sampai rumah dalam kul 10.30 malam .. sampai terus gi umah abah .. anto abah, mak dan tam dulu .. baru balik umah kami .. terus keluarkan barang-barang .. en.suami bersihkan kereta .. jajan-jajan dan sampah-sampah dalam kereta semua dibuang .. aku siapkan tempat tidur anak-anak .. siap tukar baju dan gosok gigi .. terus masuk tidur .. esok Ayen nak sekolah ... hehe ...

1 comments:

Sky Before Pinky said...

jauh perjalanan..yg membaca punletih..ehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...