Thursday, September 15, 2011

Sarapan Pagi ...

Hari ni aku bersarapan kat kedai makan terminal bas Bandar Penawar ... huhu .. jauh .. sebenarnya ada urusan kat Bandar Penawar tadi .. sebab semua lum makan lagi .. singgah le kedai makan kat situ .. bukan apa .. Aisy nak main buai kat taman permainan ... jadi, kedai makan kat terminal tu dekat dengan taman permainan ... Aisy gi main buai, kitaorang gi makan .. 2 dalam 1 .. haha ...

Mee goreng ngan ayam goreng .. sarapan ku pagi tadi ... sebenarnya dah kul 10 lebih masa tu ... haha ..

Karipap sardin Rm 1 .. 2 ketul jek ... tapi kulit dia garing .. sedap

Sengaja letak lagi gambo sarapan aku ni .. bagi leleh sikit .. haha ...

Ketupat dengan rendang daging dan ayam masak merah .. macam makanan pagi raya pulak ... haha .. tak puas makan ke pagi raya ari tu??? hehe ..

Aku makan mee goreng ngan ayam goreng .. air milo ais .. tam makan ketupat dengan rendang daging ngan ayam masak merah .. air milo suam .. hmm .. sedap jugak .. aku amik kuih karipap 2 ketul .. tulis kat bakul dia karipap kentang .. sekali aku makan jek .. alamak karipap sardin daa .. bawang dia lebih banyak dari sardin .. haha .. 
Hehe .. biasa lah kan sebelum makan kena anto report dulu ... karang kena sound pulak .. senyap jek orang tu ... hahaha .. apa aje la tam oiii ...
Makan-makan ... tam kata sedap gile ... wah ... bebaloi dengan rega .. haha .. makan kasi licin tammm ...

Abah makan kat kedai sebelah .. dia nak makan nasi dagang .. Aisy mengaruk nak makan aiskrim .. aku tak bagi sebab dia batuk .. tapi abah amik kan jek .. tengah-tengah makan aiskrim .. dia batuk sampai termuntah .. haaa ... tu la .. mama dah cakap jangan makan ... nak makan jugak .. kan dah .. dah termuntah tak nak makan pulak aiskrim tu .. membazir jek .. geram jek aku .. grrrr ...
Abah makan nasi dagang bungkus .. kecik jek bungkusan dia .. hehe .. Aisy makan aiskrim ... batuk-batuk pun makan aiskrim jugak .. hmm

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...