Tuesday, September 06, 2011

Kenangan Naik Eye On Malaysia

Eye On Malaysia, Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur ... tahun 2008

Hehe .. saja nak wat posting pasal Eye on Malaysia ni .. mengimbau kenangan lama .. hehe .. pernah naik Eye On Malaysia sekali dulu .. tapi pergi kat Eye On Malaysia ni 2 kali sebenarnya .. first time gi masa tengah pregnant 5 bulan .. hehe .. takut nak naik .. takut terkeluar awal pulak baby .. haha .. bukan apa aku ni gayat tempat-tempat tinggi ni .. hehe .. en.suami nak naik tapi dia kesian kat aku ni .. aku suruh jugak dia naik ngan ayen .. tapi dia tak nak .. sian en.suami ..

Kali ke-2 pegi Eye On Malaysia ni pulak .. masa tu, Aisy dah umur 1 tahun 4 bulan .. apalagi, en.suami ajak le naik .. memula takut jugak .. ye la kan .. tak pernah naik .. pulak tu tengok dari bawah .. makkaiii .. kukuh ke? takut jatuh .. hehe .. cuak tau ..

En.suami kata tak de apa-apa le .. dengan berani-berani takutnya .. aku masuk jugak dalam gerabak Eye On Malaysia yang disediakan .. kami naik berempat beranak .. en.suami, aku, ayen ngan aisy .. masa gerabak tu mulai bergerak .. aku terjerit-jerit kegayatan .. hehe .. makin gerabak tu naik ke atas .. lagi bepeluh-peluh aku dibuatnya .. masa en.suami kata 4 round gerabak ni berpusing .. aku dah rasa cam nak pengsan .. haha .. tapi bila dah habis 1 round berpusing .. eh! .. dah ilang dah rasa gayat tadi .. biasa jek rasanya .. haha .. jakun betul la .. rasa seronok la pulak .. siap berposing dalam gerabak Eye On Malaysia tu .. hehe .. pengalaman manis yang tak dapat ku lupakan .. best sesangat ...

Pemandangan Tasik Titiwangsa dari atas gerabak Eye On Malaysia ..

Ayen pun seronok dapat naik Eye On Malaysia .. bukan senang nak dapat naik ni .. sekarang dah tak de kat Malaysia dah .. rugi betul tak naik bebanyak kali ..hehe .. bukan nak belagak .. tapi memang best naik tu .. nampak permandangan yang tak mungkin dapat kita lihat dari pandangan di bawah .. best .. memang .. best ..
Ayen duduk terbalik .. nak tengok bawah kata dia .. hehe .. berani betul ayen .. mama dia ni dah kecut perut ... seram sejuk .. semua rasa ada .. haha ..

Ayen rilex jek .. mama takut-takut kan dia pun tak jalan .. haha .. bagus-bagus anak ku ..

Ayen ngan Aisy dalam gerabak Eye On Malaysia .. Aisy tak tau apa-apa lagi .. baru setahun lebih umurnya kan .. bukan tau gayat ke apa .. hehe .. alala .. comeynya aisy masa baby .. hehe ..

Tengok pipi Aisy .. tembam betul .. haha .. Aisy pun pandai tengok pemandangan luar .. huhu .. cantik betul pemandangan Tasik Titiwangsa dari atas gerabak Eye On Malaysia ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...