Wednesday, April 30, 2014

Penyeri Hidup Ku

Anak-anak ku ... ayen, aisy dan zara ... 2 hero 1 heroin ... penyeri hidup mama dan abah 

Inilah anak-anak ku ... dah beso memasingnya ... ayen dah tingkatan 1 .. aisy dah darjah 1 ... zara dah 9 bulan ... cepat sungguh masa berlalu ... yer la ... mama pun dah tua .. hehe ... anak-anak mama dah beso dan dah boleh di suruh tolong mama kat rumah .. tapi kena pekik la jugak baru nak gerak ... dah jadi tarzan mama ... hahaha

Resepi Roti Daging Berkeju


Jumpa resepi ni kat internet ... memula terpandang pic dia ... wallah ... memang menyelerakan ... rasa hati teringin untuk mencuba ... bahan-bahannya nampakk cam senang di dapati ... ada ler seketul dua bahan yang tak de di kedai berdekatan rumah aku ni .. tak pe .. leh abaikan ... haha .. kiranya aku tak ikut bulat-bulat ler resepinya ... kira menderhaka ni ... apapun masih sedap rasanya ... jom layan resepi roti daging berkeju yang dah derhaka ni ... hahaha

Roti Daging Berkeju

Genap 9 Bulan Puteri Ku

Alhamdulilah ... semalam 29/4/2014 .. genap 9 bulan usia puteri ku, Zara Hana ... dah beso puteri mama ... makin cerdik ... makin banyak kerenah ... hehe ... makin comel pun iya jugak ... hehe ... cuma bam bam dah kurang ... maklum le .. makin buas kan .. nak merangkak .. nak memapah .. kalau badan berat tak terdaya ler nak angkat badan tu ... yer ker .. hehe .. tak tau pulak ...

Tuesday, April 29, 2014

Lirik Dan Lagu Bahagia Mu Derita Ku - Hafiz



Bahagia Mu Derita Ku - Hafiz
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Lirik Dan Lagu Relakan Jiwa - Hazama



Relakan Jiwa - Hazama
Kusangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...